Panaszkezelés
There are no translations available.


Oldalunkon található linkről letölthető az ASSET Insolvency Kft. panaszkezelési szabályzata és mellékletként a panaszbejelentési nyomtatványa. Panaszkezelési szabályzatunk szabályozza az ügyfelek bejelentéseinek, panaszainak és javaslatainak fogadását, kivizsgálását, valamint kezelését. Panaszát a szabályzatban előírt, a törvényi előírásoknak megfelelő rend szerint lehető legrövidebb időn belül kivizsgáljuk és megválaszoljuk.

► Panaszkezelési szabályzat és nyomtatvány

Panaszát az alábbi módokon jelentheti be felénk :

Írásbeli panasz

Postai úton az ASSET Insolvency Kft. 1117 Budapest, Kőrösy József utca 15. földszint 4. szám alatti székhelyére megküldve; elektronikus levélben az info @ assetkft . hu címre megküldve; telefaxon a +36  (74) 511-702 telefaxszámon.

Szóbeli panasz

Ügyfélfogadási időben, (munkanapokon 9-15 óra között) személyesen az ASSET Insolvency Kft. 7100 Szekszárd, Bezerédj István u. 28. szám alatti telephelyén; illetve hangrögzített telefonon a +36 (74) 511-700 telefonszámon.